Podstawowe opłaty
250 zł
Wpisowe w wysokości 250zł stanowi opłatę z tytułu zawarcia umowy.
990 zł
Czesne od 01.09.2024r. wynosi 990 zł miesięcznie, w przypadku rodzeństwa opłata za drugie dziecko w wieku przedszkolnym wynosi 720 zł miesięcznie.
20 zł
Stawka żywieniowa od 01.09.2024r. wynosi 20zł na dzień (śniadanie, drugie śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek).
W ramach pobytu w przedszkolu dzieci korzystają z wielu zajęć dodatkowych:
- zajęcia muzyczne i taneczne
- codzienna komunikacja w języku angielskim i niemieckim
- trening twórczości
- terapia psychologiczna
- zajęcia logopedyczne
- zajęcia z języka angielskiego
UWAGA, NOWOŚCI!
Terapia Biofeedback, Mikropolaryzacja tDCS, Sala Doświadczania Świata – Snoezelen
Zajęcia robotyki z klockami LEGO, zajęcia taneczno-sportowe
Wspomaganie rozwoju sensorycznego dzieci
Program przedszkola Bim Bom
Program „Moje Przedszkole” ma służyć doskonaleniu procesu wychowawczo – dydaktycznego, poprawie jakości pracy nauczyciela, a tym samym, sprzyjać rozwojowi dzieci.
Realizacja tych założeń jest możliwa przy pełnym zaangażowaniu odpowiednio przygotowanego nauczyciela.
Zakłada się, iż tylko dobrze wykształcony refleksyjny i twórczy nauczyciel może osiągnąć wysokie efekty w pracy z dziećmi w zakresie rozwijania ich potencjalnych możliwości oraz rozbudzenia ciekawości poznawczej.
Rozległa wiedza nauczyciela o dzieciach w wieku przedszkolnym, jego wysoki poziom umiejętności organizatorskich oraz postawa twórcza warunkują osiąganie sukcesów przez wychowanków i ich pozytywne nastawienie do świata, których ich otacza.
W podejmowanych działaniach nauczyciel powinien stymulować wszystkie strefy osobowości dzieci, dbając o ich harmonijny rozwój.
Wspomaganie rozwoju dzieci na tym edukacji ma się odbywać w miłej, serdecznej, przyjacielskiej atmosferze, gdzie stawiane zadania dostosowane są do potrzeb, możliwości i zainteresowań wychowanków.
Ponadto organizacja procesu wychowawczo – dydaktycznego ma sprzyjać podejmowaniu przez dzieci działań twórczych oraz osiąganiu praktycznych umiejętności. W przełożeniu języka programu na praktyczne działania dzieci, dążyć należy do nabycia przez nie jak najwyższego na miarę ich możliwości poziomu sprawności, umiejętności, a także wiedzy niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania w środowisku.
Istotnym zadaniem edukacyjnym, jest dążenie do nabycia przez wychowanków umiejętności współdecydowania o sobie, a nawet umiejętności kierowania własnym rozwojem. Współpodmiotowy charakter stosunków nauczycielskich z dziećmi jest nieodzownym warunkiem prawidłowego i efektywnego przebiegu procesu edukacyjnego.
Program „Moje Przedszkole” zorientowany jest na osobę wychowanka, jego rozwój. Właściwa interpretacja treści w nim zawartych ma przyczynić się do tworzenia warunków umożliwiających pełny rozwój jego osobowości.
Zawarte w programie treści uwzględniają najnowsze tendencje humanistyczne pedagogiki przedszkolnej w jej teoretycznym i praktycznym wymiarze.